Nu vet vi resultatet...

från första omgången av melodifestivalen. Så vad tycker jag då? Jo, Petra Mede skötte sig väl någorlunda väl medan hennes klädombyten var helt fantastiska. Vilka snygga klänningar! Mina favoriter gick iaf direkt vidare. Alcazar vill säga. Jag hade inte tänkt att rösta men när Alcazar stod mot Scotts i duellen kände jag bara att jag var tvungen att rösta. Även om Scotts och deras låt inte var allt för pjoskig så är jag är jag ganska allergisk mot allt som har med dansband att göra, tyvärr. Och eftersom jag misstänker att Scotts är ganska populära i dansbandskretsar och att de skulle få många röster därför, kändes det nödvändigt att kosta på en ringning på Alcazar. Jag är faktiskt också ganska förtjust i den andra låten som gick vidare, Emilias. Den känns ovanligt ovanlig och det känns riktigt fräscht! Så heja, heja Alcazar och Emilia!

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Kläderna är halva grejen med melodifestivalen tycker jag. Att Petra bytte kläder hela tiden gjorde melodifestivalen till en av de bättre på länge! Satt här och hejade på Alcazar jag med. Men inte är det i närheten av Carola inte... :)

2009-02-08 @ 23:08:55
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0