Min egen lilla rävboa

Troy är lustig. När jag sitter och pluggar i soffan hoppar han upp på soffans ryggstöd och lägger sig sedan mot min nacke och låter sitt huvud falla ner över min axel. Ungeför som en sådan där förskräcklig rävboa som fina damer använde förr i tiden. Men min rävboa är inte förskräcklig snarare tvärtom. Troy är jättebusig och är ytterst kreativ för att hitta på sådant han inte får göra. Men där däremellan kan han vara världens goaste liten hund. Hur många gånger har han inte självmant krupit upp i famnen på mig för en liten tupplur. Livlig ja, men knähund :)

Förresten, Troy har nu bara en av sina babyhuggisar kvar. Två av dem försvann i  dag. En lyckades jag hitta men alla andra tänder han tappar misstänker jag att han sväljer. Mattes lilla hundbäbis håller på att bli stor :(

Kommentarer
Postat av: Proforma

Sover du...? ;)

Troy kanske tycker det är tråkigt när du pluggar :)... pockar på uppmärksamhet!

Söt är han i alla fall! Tittade på bilderna, en liten trasselsudd :)

2009-02-18 @ 19:59:56
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0