Let's dance och fredag kväll

Som vanligt en fredag kväll så kollar jag in Let's Dance och njuter av den inkommande helgkänslan. Även om jag inte sliter på ett jobb just nu så är fredag kväll lika underbart som vanligt. Och det är ju faktiskt inte så att jag bara slappar veckan igenom. Jag är ju en seriöst studerande student nu för tiden så här slappas inte. Jag har faktiskt också pluggat under reklampauserna till Let's Dance. Det ni!

Vad gäller Let's Dance så är min gissning att det blir George Scott som åker ut. Han kanske inte är den allra sämsta i kväll men jag tror inte att han som person riktigt når ut genom rutan. Kanske känner inte folk George Scott tillräckligt och därför väljer bort honom. Men vi får väl se om jag får rätt eller inte.



Uppdatering: Resultatet är nu klart och jag hade fel. George Scott var inte ens ett av de två paren sist kvar. Kul för honom! Bye bye Hasse Aro med partner!


Kommentarer
Postat av: Proforma

Då blir det nog nästa gång som han åker!

Läste dina inlägg om Photoshop och skrattade gott! Så många väl valda ord jag sagt vid dom tillfällen jag gjort det samma... hihi! Ibland är det bara så...

Duktig du är med pluggandet!

Trevlig helg!

2009-02-07 @ 01:20:22
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0