Kallt, kallt, kallt

Jag fryser. Mina händer och fötter är som isbitar. Hutter,hutter. Jag vet att det egentligen är ganska varmt här hemma men vad hjälper det. Har man frusit hela dagen så är det på något sätt svårt att tina upp. Och frusit har jag verkligen. Det är jättekallt och drar från fönstren i skolans bibliotek. Vilken tur att vi ska plugga här hemma hos mig i morgon. Förhoppningsvis slipper jag frysa då. Jag vet att jag gnällig, det är väl bara att klä på sig fler lager med kläder och bita ihop. Men det är bara så att jag avskyr kyla!!! Våren, skynda på! Jag längtar så.

Nu står diskning på kvällens schema. Jag borde väl iaf bli varm om händerna då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0