Dags för skönhetssömn

Nu ska jag faktiskt säga god natt. Jag är jättetrött och har haft ont i huvudet hela dagen. Ska bli härligt att sova. Troy, matte vill ha sovmorgon i morgon bitti så låt bli pipleksakerna!

Hoppas på en härlig lördag i morgon. Vad det innebär vet jag ännu inte men jag skulle förstås behöva komma igång med den individuella hemtentan. Fast jag vill inte göra tenta hela dagen. Man måste väl få vara lite ledig också, eller hur?

Hursomhelt, god natt på er allihopa och ha en riktigt trevlig lördag i morgon. Natti Natti :)

Kommentarer
Postat av: Kikan

Trevlig lördag på dig med! :)

Kram Kikan

2009-02-14 @ 14:34:30
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0