Dagens rapport från skolvärlden :)

Idag var det deadline för inlämning av pm nummer två samt ytterligare en muntlig presentation. Kanske gick dagens presentation något bättre än förra gången, jag tror faktiskt jag pratade något långsammare idag, men bara något. Nu återstår bara att vänta och se vad det blir för betyg på de två inlämninguppgifterna. I morgon får vi också reda den individuella hemtentans uppgift. Vi har en vecka på oss innan inlämning. Jag hoppas verkligen jag kan få till denna hemtenta bra. Jag behöver ett bra resultat på den som kompensation till de andra uppgifterna som jag misstänker hade kunnat gjorts bättre.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till :) Ha en trevlig kväll !

2009-02-12 @ 21:08:10
URL: http://jmalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0