Pernillas jul, vem bryr sig???

I brist på annat kollade jag idag på Pernillas jul på TV4+. Och jag skulle vilja summera programmet så här:
Vilken j-vla skit! Hur kan man över huvudtaget sända något så fruktansvärt dåligt??? Att se Pernilla tillsammans med svägerskan Jessica och hennes dotter, stå i tv-rutan med en krampaktig hysterisk positiv anda blir helt enkelt bara för mycket. Varför skulle tv-publiken vara intresserade av att se en massa Wahlgrens kladda på ett pepparkakshus? Ja, den som det begriper. Tyvärr kom jag mig inte heller för att byta kanal. Kanske var det för att jag ville se om programmet trots allt skulle bli bättre. En svag början kan ju ibland ge ett starkt slut. Men inte denna gången. Pernillas jul var helt enkelt lika uruselt från början till slut. TV4, nu får ni väl ändå skärpa er! Även om programmet sändes i +-kanalen så kan man väl ändå kräva lite mer kvalitet. Detta var att slänga pengarna i sjön. Ingen mer Pernillas jul för mig.

Kommentarer
Postat av: angel

har aldrig gillat pernilla.. så klämkäck suck

2009-12-30 @ 23:03:20
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0