Fest i Hudik

Jag går i världen bästa klass. Det är ett faktum. Vi är bara 15 stycken i klassen och alla känner alla. Helt klart kommer jag att sakna mina klasskompisar när vi går på praktik. Jag hoppas verkligen att vi kan hålla kontakten efter att kursen är klar. Tack och lov för Facebook! Den underlättar helt klart möjligheten att inte förlora varandra.

I går kväll var det dags för en julfest för klassen. Vi samlades hos en av kursarna som bor i Hudiksvall. En bit bort men helt klart värt för att se denna lägenhet. Hudiksvall har charmigt gamla trähus som jag alltid fascinerats av och nu fick jag möjlighet att se ett sådant innefrån. Ett hel fantastiskt lite gårdshus. Så där skulle jag vilja bo.

Efter att vi hade mumsat i oss all julmat vi hade med oss (riktigt gott ska ni veta) och diskuterat alla möjliga ämnen och skrattat i ett så var det dags att vända kosan tillbaka till Sundsvall där kvällen avslutades på Oscars
30+. Det enda tråkiga att jag inte kunde stanna så länge för jag tvungen att hämta Troy hos mamma. Men det var iaf en jättetrevlig kväll i sällskap med världens bästa klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0