Antagen

Jag har precis fått besked om att jag har blivit antagen till Bildjournalistikens grunder, en kurs på kvartsfart och distans på Mittuniversitetet i Sundsvall. Jag hade reservplats sex tidigare och hoppades förstås på att komma in. Hoppas verkligen att det här är en toppenkurs. Jag behöver verkligen bli bättre på att fotografera. Framför allt på att fotografera människor, för där är jag verkligen urusel. Och som blivande journalist, förhoppningsvis, så kan vara bra att kunna behärska en kamera hyfsat.

Nu ska jag ut med hunden. Det blir en kort promenad så kallt som det är idag. Troy tycks frysa i tassarna och är vill in ganska fort. Men jag ska nog passa på att ta några vinterfoton också nu när det är så fint väder. Jag behöver en vinterbild till mitt nya bloggprojekt. Mer detaljer om projektet kommer inom de närmaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: angel

tackar!

Grattis till att du kom in på kursen

2009-12-30 @ 23:02:06
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0