Uppdatering om prickar

Jag har fått en förfrågan om hur det står till med mina prickar så här kommer en liten uppdatering :)

Förra veckan hade jag som ni kanske minns prickar på hela kroppen och ont i fötterna. Eftersom fötterna inte blev bättre, värken var verkligen olidlig, så blev jag till sist övertalad till att söka läkarhjälp. Jag fick en akuttid på vårdcentralen och med förhoppning om att äntligen få hjälp och lindring begav jag mig i väg. Men, det blev väl kanske inte så mycket hjälp, iaf kändes det inte så. Efter två minuter inne hos läkaren var jag ute igen med diagnosen virus. Ganska snopet på något sätt. Visst, det var säkert ett virus men det måste väl ändå finnas bättre sätt att behandla människor på. Jag kände mig illabehandlad och skämdes faktiskt för att jag sökt hjälp för något så, i läkarens ögon, så obetydligt som ett ynkligt som ett virus. Men hur skulle jag kunna veta det??? Nej, denna läkare vill jag aldrig återse, det är då ett som är sant. Men, trots allt så tycks han ha rätt. Prickarna skulle försvinna efter 7-10 dagar och de börjar faktiskt nu äntligen blekna och kliar inte lika mycket (tog dog mer än 10 dagar). Problemen med fötterna trodde läkaren skulle kunna bestå i ett flertal veckor. Jag har dock blivit mycket bättre i fötterna. Jag kan faktiskt gå riktigt skapligt nu och jag kan nästan obehindrat ta mig ner för en trappa och det måste ändå räknas som jättestora framsteg. Tyvärr värker dock fötterna fortfarande mycket och jag blir trött av att gå längre sträckor. Men jag känner mig iaf hoppfull :)

Nu ska jag börja packa ihop här i stugan för att bege mig hemåt och packa färdigt inför Stockholmsresan i eftermiddag. Äntligen ska det bära iväg söderut! Jippi!

Tänkte jag skulle visa vad jag pysslade med i photoshop i går kväll. Jag har köpt en fick almanacka där man kan byta ut fram- och baksida för att få en mer personlig prägel. Kul eller hur?




Framsida




Baksida

Kommentarer
Postat av: sanna

Hiss eller diss? rösta i mitt senaste inlägg om du vill:)

2009-08-27 @ 11:35:59
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Jullan

Ja det är bedrövligt! Minst ett bra bemötande har man rätt till oavsett vad man söker för. blir så trött

Bara för att det inte är direkt livshotande så kan det vara nog så jobbigt att vara drabbad.

2009-08-27 @ 12:56:09
URL: http://wildlake.blogg.se/
Postat av: Nina Xi Fotoblogg

Snygga o kreativa bilder du tar! Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!

Mvh Nina

2009-08-30 @ 15:54:49
URL: http://www.ninawester.se
Postat av: MissStorm

Skönt att du är på bättringsvägen iaf! Trist med läkaren bara som inte förstod att du blev orolig.



Du kommer att ha den finast fick-almanackan av alla!

2009-08-31 @ 21:27:42
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0