Regnet det bara öser ner...

Vilken regnig dag det är idag! Det regnar i ett kör! Usch och fy! Tur jag har varit upptagen idag annars hade det varit en ganska trist dag.
 
Jag har haft en riktigt intressant dag idag. Jag har varit i Härnösand på folkpartiets (i Västernorrland) höstupptakt. Trevliga människor och intressanta politiska diskussioner i liberalismens tecken, kan knappast vara fel en regnig sensommardag (även om det känns extra höstlikt idag) som den här. Åtminstone enligt min mening ;)





Kommentarer
Postat av: Jennylee

Här har det regnat hela dagen också. Trodde det skulle fortsätta såhär in på kvällskvisten också men solen tittar fram :)



Ha en fin lördag!

2009-08-22 @ 18:01:40
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Tycker det varit fantastiskt väder i en vecka ;) Har t.o.m fått lite färg på mig

2009-08-25 @ 22:03:39
Postat av: Veronica

Haha, kul för dig ;)

2009-08-26 @ 18:13:50
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0