På plats på landet

Så var man så åter på landsbygden efter några riktiga härliga dagar i stan. Riktigt konstigt, jag kan inte minnas att jag trivts hemma så bra som jag har gjort de här senaste dagarna. Och det bådar väl gott inför hösten när en annan flyttar hem för gått (iaf för i år). Att trivas hemma är väl aldrig fel, eller hur? Men nu är jag som sagt åter på landet och det är allt bra härligt det också. Att bara öppna dörren och bara efter ett enda litet steg vara rakt ute i naturen är inte så dumt egentligen :)

I morgon väntas sol och fint väder, besök och kanske ett havsbad. Inte så tokigt, eller hur?

Nedan ett resultat efter mera lek med photoshop. Håll till godo :)




Kommentarer
Postat av: anne

läs gärna mina tips på hur man snabbt & enkelt kan skaffa sig fler besökare till sin blogg :)

2009-08-07 @ 22:05:40
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0