Itchy and scratchy

Vilken dag jag har haft och då menar jag inte i någon som helst positiv mening. Det tycks som jag har fått nässelutslag. Jag är alldeles prickig och det kliar, kliar verkligen. Även om jag för övrigt är helt frisk så känner man inte sig inte riktigt på topp när det kliar. Och inte har det taskiga vädret bidragit heller till att lyfta mitt humör mot högre höjder. Stackars Troy, han har bara fått gå på korta promenader idag. Inte konstigt att han för en stund sedan tog ut sin frustration på mig genom att göra försök, och ganska lyckade sådana också, att bita mig. Vi hade inplanerat promenad i fint väder runt Sidsjön idag men omständigheterna gjorde att det inte direkt lockade.

Undrar ni vad nässelutslag är kan ni läsa mer om det här.

Tv:n står nu på och visar någon slags komedi på TV 4 Komedi. Om den är bra vet jag inte riktigt, jag tvivlar, men den utspelar sig i London och då och då får man en glimt av den underbara staden. Mmm, vad jag längtar dit! Trist att det inte blir någon resa dit i år, men är man fattig student så är man :(

Strax blir det ännu en kortpromenad med Troy och sedan väntar fortsatt kliandet. Vilken kväll, eller hur?




Sidsjön och det väder jag hade önskat idag.

Kommentarer
Postat av: Erika

tack så mycket. eller tack detsamma ska jag väl framför allt säga! :)

2009-08-17 @ 00:48:12
URL: http://erikalarson.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: ja, ellerhur - riktigt cool! :) Usch din stackare, ingen nässelfeber på gång nu va? Hoppas det släpper!

2009-08-17 @ 00:57:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sarase

det var verkligen underbart! :) Men nu e man tillbaka till verkligheten..på gott och ont ;) Det låter då inge vidare med nässelutslag! :S

2009-08-17 @ 18:40:08
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0