Ett litet tips

Om ni har slitet hår och klyvna toppar så kan jag rekommendera Gliss Oil Nutritive Serum från Schwarzkopf. Om den verkligen reparer hårstrån tvivlar mitt sunda förnuft på men en sak är iaf säkert mitt hår blev betydligt blankare och lättkammat av att använda den. Under sommaren har jag färgat, blekt och solat håret någon gång för mycket så det är som ni kanske förstår inte i det allra bästa form. Men efter att ha testat detta så känns håret betydligt bättre och jag kan t o m få en kam igenom håret utan problem. Så för mig är den här en bra och billig produkt som jag definitivt kommer fortsätta att använda. Ibland hittar man faktiskt rätt, eller hur? :)




Kommentarer
Postat av: karro

visst är den toppen för det billiga priset :) absolut en favorit :)

2009-08-23 @ 23:26:04
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0