En nypa frisk luft...

blev det i kväll när jag och lillvoffsingen promenerade runt Sidsjön. Jag tänkte att det skulle vara bra träning för den rädda lilla Troy att möta folk och hundar. Och det gör man verkligen. Sidsjön är ett populärt friluftsområde i Sundsvall. Och det gick riktigt bra för Troy under turen runt sjön. Han har var väl inte så där jätteförtjust i alla de som sprang förbi oss. Han hade stenkoll på alla joggare som dök upp bakom oss. Han knystade inte ett enda litet knyst men svansen var inte på topp som vanligt. Men jag är helt säker på att Sidsjön är bra träning så där kan ni hitta oss fler kvällar framöver :)




Kommentarer
Postat av: Gina

Åh så fin blogg du har :)

Min pojkväns hund ser lite snarlik ut som er :)

väligt söt __



Kram GiNa

2009-08-06 @ 01:46:56
URL: http://failednerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0