Vilken vidrig måndag :(

Idag har jag haft en riktigt hemsk måndag. Varför kanske ni undrar? Jo då, det ska jag berätta. I morse när jag vaknade hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Huvudet sprängde och jag mådde illa. Och det har jag sedan dragits med hela långa dagen. Jag lunchade med Jessica på Piccolo och åt en jättegod sallad, men kan ni tänka er, jag mådde illa hela dagen pga den salladen. När mådde jag senast illa av en sallad, inte vanligt. Trots att jag käkat åtskilliga huvudvärkstabletter under dagen gav inte värken med sig, snarare tvärtom. Det var helt omöjligt att koncentrera sig, svårt att hitta ord och siffrorna hade som fått eget liv. Åkte hem strax före fyra för att orka med kvällen. Vi i ledningsgruppen och styrelsen ska ut och käka för att avtacka förra vd:n i kväll. Väl hemma har jag nu sovit två timmar. Huvudet känns fortfarande av men jag ska iaf göra ett försöka att gå ut och käka. Bäst jag skyndar mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0