Har shoppat loss ikväll...

på ett ljusparty hos en av de berömda Partypinglorna. För de som inte vet vad ett ljusparty är kan jag härmed meddela att det är försäljning av ljus av märket PartyLite. Efter en demonstration av ljus och tillbehör och en massa luktande på en hel drös av ytterst väldoftande ljus var det dags att bestämma sig för vad man vill köpa. Tyvärr blev det ganska mycket för min del, hela 470 kr lyckades jag göra av med och bara på ljus, inga tillbehör. Så vad fick jag jag egentligen? Det ska jag berätta. Jag valde att satsa på teljus och för de som inte vet vad det är kan jag berätta att det är PartyLites värmeljus men med den skillnaden att de inte blir lika varm som vanliga värmeljus. Jag satsade på havsdoft (tror den hette så) och den som denna blogg rekommenderade härom dagen, teak och kardemumma, och slutligen ett paket med fem olika dofter. Jag vet, det är jättedyra ljus, man kan faktiskt få riktigt bra ljus på Ikea också, men till en bråkdel av summan, men det är något visst med PartyLite så ibland får man unna sig lite och lyxa till.

Jordgubbsrabarber Teljus

Jordgubbsrabarber Teljus från PartyLite

Det  var iaf en jättetrevlig kväll hemma hos Partypingla S (eller Partypingla nr 1 som jag misstänker att hon skulle gilla mer, eller hur???). Massa gott fika som man förstås proppade i sig, vad annars? Och en chokladkaka som var absolut exeptionellt god. Jag är överlycklig att jag inte har receptet så att jag kan baka den för jag skulle inte kunna låta bli den, så god var den alltså. Jag vill passa på tacka denna Partypingla för en trevlig kväll och jättegott fika. Tack!

Fick också goda festnyheter. Om en månad blir det fest. Jippi!!! Partypinglorna ska festa loss. Vad säger man, skitkul!!! Så har man något kul att se fram emot (förutom min lilla hemlighet förstås) under den tråkiga hösten. Känns toppen :)


Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Åh vilka fina ljus!

2008-09-24 @ 23:43:54
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: karro

haha ;) hum.. med tanke på att din omgivning inte skulle bli så glad, så skulle jag gissa på ett husdjur ;) pappa skulle väl skadeskjuta sig själv om han fick reda på det ;)

2008-09-25 @ 21:51:59
URL: http://karroooo.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Japp, nr 1 :) men efter igår vet jag inte vilket nr du har, eller om du bör strykas helt. Du har mycket att bevisa om en månad :)

Kakan är jättelätt att göra, men mamma fick göra den åt mig, vad har man annars dem till?

2008-09-25 @ 23:58:23
Postat av: Veronica

Tja, det verkar som jag måste börja hårdträna nu då. Trots vissa ej så lämpliga partykommentarer häromdagen från min sida vill jag ju verkligen platsa in bland Partypinglorna. Det blir alltså upp till bevis den 25:e. Kanske bäst att jag tar med en matlåda trots allt, eller vad tror du? :)

2008-09-26 @ 00:07:04
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0