Fortfarande rejält förkyld...

men förhoppningsvis går det iaf åt rätt håll. Åkte till stugan i går för att hälsa på mamma (frågade om verkligen ville bli utsatt för min smitta, men tydligen struntade hon i det) och hämta hem lite prylar (tv:n till köket och dvd-spelaren till sovrummet, mycket efterlängtade faktiskt) och blev kvar till i dag. Men jag vet inte om jag var ett sånt där särskilt trevligt sällskap. Det blev en och annan tupplur, för att än så länge kan jag inte påstå att jag känner mig så där särskilt pigg snarare rejält kraftlös. I morgon väntar iaf en dag på jobbet, en sista dag innan semestern och sedan blir det en biltur till Arlanda. Och tisdag morgon kl 05.05 lyfter planet med destination Kefalonia, Grekland. Förhoppningsvis med ytterligare förminskad förkylning.

Har faktiskt ganska mycket resfeber och t o m lite flygrädd som jag aldrig brukar vara. Jag tror det är flygolyckan i Spanien som fått mig lite skraj. Men det ska nog bra, hoppas jag :)

Nu måste jag nog börja packa så det inte blir tokpackning imorgon efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0