Absolut idétorka på rubrikfronten

Idag har jag nog allt lite skrivblockad eller något liknande. Det är liksom helt tomt i skallen. Vet inte riktigt vad jag ska dela med mig till er idag. Kanske hade varit bäst att inte skriva någoting alls istället för att svamla runt som jag just nu tycks göra. Jag tror idétorkan kan bero på att jag inte är på mitt allra bästa humör i kväll. Fråga mig inte varför för dagen har varit ganska ok, har jobbat på och skrattat en hel del, ganska precis som vanligt. Men jag blev bara på ett så ruskigt dåligt humör i kväll och jag känner mig ytterst irriterad. Hmm... Vid sådana här tillfällen är det kanske tur att man är singel och lever "all by my self". Jag är ganska säker på att en eventuell sambo hade fått höra ett och annat inte så trevligt ord i kväll.

Kan iaf berätta att jag sågat färginköpet på Rusta. Kände mig inte nöjd med de färger som fanns. Vill nog ha lite färg i vardagsrummet trots allt. Jag är ingen person som trivs med allt för ljusa och neutrala färger. Färg är härligt :). Det är kanske det som är felet i kväll, alldeles för lite färg på väggarna här i vardagsrummet. Eller så är det den fula strukturtapeten och allt jobb med att bli av med den som som spökar. Ja, ja... Nu återstår det att fundera ut vilken färg jag ska ha iaf. Färg, men kanske inte den allra mörkaste. Några förslag? Jag kan berätta att jag en mörk grafitgrå soffa och svartvita fåtöljer och färgen bör förstås matcha dessa eftersom jag inte har några planer på nyinköp (köpte de faktiskt förra året).

Mamma har förresten fått mail från valpens uppfödare idag. Valparna ska tydliga vara jättegulliga (var det verkligen någon som trott något annat?), knubbiga och springer omkring och skäller. Precis som små valpar ska vara. Om ni inte har hört det förr, jag längtar tills det är dags för valpens ankomst. Hoppas Astrid (uppfödaren) skickar fler bilder snart, jag vill ser mer av underverken :)

Jag brukar inte nämna sådana här dåliga nyheter, men eftersom min sinnestämning inte är på topp så kan jag ju lika bra grotta ner mig lite till. Djurgården-Timrå står just nu 2-1. Buhu :(. Kom igen Timrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0