Så är det äntligen fredag :)

Det är så skönt med fredag kväll. Man har hela helgen framför sig och jobbet känns just nu så där behagligt oändligt långt borta. Det blev lite övertid i kväll för att överhuvudtaget få iväg bokslutet så jag har inte varit hemma så där särskilt länge. Sitter nu nerbäddad i soffan och bara njuter. Slötittar lite på tv, först på idol (första gången jag kollar på Idol för i år) och nu är det tydligen Fredag hela veckan.

Hämtade mina nya handväskor ikväll, jag är nöjd. De var riktigt tjusiga.

Blir nog inget mer bloggande just nu, känner mig allt för ofokuserad. Nu ska jag bara slappa och må gott :)

Ha en underbar fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0