Mätt och belåten...

känner jag mig efter allt frossande i godsaker på släktträffen ikväll när vi firade mosters födelsedag. Mat och fikat var underbart gott så jag vill bara passa på att tacka och bocka. Det är alltid roligt att träffa släkten och det blir förstås en massa trevligt prat. Helt klart så måste jag ha den absoluta trevligaste släkten :).

Förresten, jag har upptäckt en låt (som säkerligen resten av världen upptäckte för länge sedan, men jag reagerar uppenbarligen sent) som jag måste säga att jag är fullständigt galen i just nu. Jag kan inte få nog av den. Så otroligt bra låt och vilken härlig röst den tjejen har. Så vilken låt är det så får mig att känna så här? This is your life med Amy MacDonald, suverän. Så stäng av Bon Jovi här på bloggen för en stund (om ni nu inte redan gjort det för att ni är urlessna på Bon Jovi, ska försöka uppdatera ipoden snart) och bara njut av denna låt, det ska iaf jag:





Kommentarer
Postat av: Partypingla

Måste bara säga.....nej, jag säger inget jag bara ler....

2008-10-10 @ 00:21:29
Postat av: Veronica

Förstår inte vad du menar. Det kan väl inte vara hockeyn? För jag är helt säkert på att de senaste tre matchernas resultat inte räknas :)

2008-10-10 @ 08:59:15
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0