Det är tydligen inte bara jag...

som har ett stökigt skrivbord på jobbet. Jag kan t o m säga att jag funnit min överman på detta område med hästlängder :). Kolla in bilden jag snubblade över i DN på nobelpristagaren i ekonomi, Paul Krugman. Där ligger jag absolut i lä. Men det är väl i och för sig en intressant bild. Att en av världens genier (för det måste man väl vara om man vinner ett nobelpris i ekonomi) har sådan oordning på skrivbordet och i sitt arbetsrum. Kan man då dra slutsatsen att jag och alla andra slarvpellar är intelligentare än vad vi kanske ger sken av? Man kan ju alltid hoppas, eller hur? Jag ska iaf skriva ut denna artikel och klistra upp den på min anslagstavla på jobbet och så är det upp till alla mina besökare att dra egna slutsatser :)


Kommentarer
Postat av: Partypingla

Ok, jag var på matchen igår. Vad skulle jag göra, de kan ju inte spela om nerflyttning lika lite som att spela slutspel. Jag var tvungen, så nu ligger de bra till, en 9:e plats. Jag har gjort mitt för i år, så nu måste du säkert oxå gå ngn gång för att vi ska kunna behålla denna placering.

2008-10-14 @ 13:14:11
Postat av: Veronica

Tack så mycket! Nu finns det hopp om livet igen och hockeyintresset börjar väckas till liv igen. Tack :)

2008-10-14 @ 19:30:30
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hejsan! Tack för din goa kommentar i min blogg!



Jag tror absolut att det där med stökiga skrivbord och hög intelligens har ett samband - absolut!!! ;-D



2008-10-14 @ 20:40:50
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0