Underbar musik...

kan man inte får nog av på något sätt. Och musik som en gång har nått status av underbar verkar inte heller förlora det där speciella. Visst, ibland kan man nästan lyssna sönder musik, men så helt plötsligt hittar man hem igen och upplever just den där så speciella musiken som alldeles, alldeles underbar igen. Så har det varit för mig idag. Jag hittade återigen mina toppenskivor med det skotska bandet Wet Wet Wet. Upptäckte detta alldeles fenomenala band någon gång under högstadietiden och jag var för evigt såld. Den musiken som bandet gjorde vid den tiden kommer alltid att vara extra kära klassiker för mig. Älskar dessa låter och sjunger gärna med för allt vad stämbanden håller. För grannars skull så håller jag min konsert i bilen, jag tror de uppskattar det :). Hur som helst, Wet Wet Wet och dess musik kan både få mig på toppenhumör och lugna ner mig en stressig dag. Den har helt enkelt allt. Märker att jag inte längre har ord för att beskriva hur mycket jag faktiskt gillar denna musik. Istället tänkte jag låta er njuta av dessa tre Youtube-klipp med denna underbara musik. Hoppas ni gillar Wet Wet Wet lika mycket som jag :)












Kommentarer
Postat av: Partypingla

Måste bara hahahahahahahahahahaha, det måste snart till att jag ska dit igen ser jag i tabellen. Vill inte ha ngt annat än seriespelet, men som TIKarna säger, det är många matcher kvar, så jag avvaktar och hoppas på det bästa :)

2008-11-03 @ 14:57:43
Postat av: Veronica

Känner mig verkligen nere vad gäller TIK. Ska de gå samma öde till mötes som Giffarna? Du måste gå på fler matcher så att de inte åker inte ut. Det hänger på dig :)

2008-11-03 @ 23:28:06
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Gullilla

Tack för en underbar musikstund!

2008-11-06 @ 11:06:18
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0