Så fint sovrum...

har jag nu. Äntligen är jag nöjd med mitt sovrum. Jag tycker det blev så snyggt. Nu kommer jag definitivt att sova gott. Och äntligen har jag bra läsbelysning, tidigare har jag försökt läsa kisande i mörkret. Och inte nog med att min säng blev jättefin, Troys hörn av sovrummet är jättegulligt och jag hoppas att han ska trivas.

Ett litet tråkigt avsked blev det idag. Efter 15 år var det nog dags att säga adjö och farväl till min 15-åriga tv. Jag misstänker att något inte stod riktigt rätt till. Ett längre tag när jag kollat på dvd så har filmen helt plötsligt tappat färgen och blivit grågrön. Jag har skyllt på att dvdfilmernas kvalitet inte har varit den allra bästa och att dvd-spelaren inte var den allra dyraste. Men idag hade jag enbart på tv och plötsligt hände samma sak så det är väl bara att inse att det faktiskt var tv:n som krånglade. Så nu står man utan en tv, hur ska jag överleva med bara två tv-apparater i min tvårumslägenhet? Bra fråga, eller hur? Köket får stå utan tv så länge och så får min 15-tums plattskärm därifrån flytta in i sovrummet. Jag måste faktiskt ha en tv i sovrummet. Det är så rofyllt att höra tv:n när man somnar. Rena rama vaggvisan. Om det blir någon ny tv i köket återstår att se. Efter att Billy flyttat in i köket kan det bli svårt att få plats med en tv.

I morgon hämtar jag Troy :). Spännande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0