Liten bloggpaus...

kände jag att jag behövde från mitt diskande och städande i eftermiddag. Det gäller att hitta inspiration till det fortsatta städandet. Idag försöker jag peppa mig med bra musik, doftljus i alla rum och och lite glitter och glamor i form av smycken (brukar annars städa smyckeslös men tänkte varför inte göra det lite roligare, man behöver kanske inte se ut som... bara för man städar). Doftljusen doftar underbart i lägenheten. Olika tema av dofter i varje rum och konstigt nog blir det ingen krock av dofter. De olika dofterna tycks hålla sig i sitt eget rum utan att beblanda sig med varandra minsta lilla. Vilka duktiga dofter :)

Slut på pausen, fortsatt städning väntar. Upp ur soffan och marsch i väg mot köket och diskhon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0