Känn er utmanade :)

MissWildlake (en av mina bloggfavoriter som läses regelbundet) har utmanat mig. Och jag tror mig vara beredd på att anta utmaningen. Utmaningens regler är dessa:

1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så de uppmärksammar att de blivit taggade!

Men..., jag kommer dock att bryta aningens mot reglerna. Jag utmanar inte sju nya personer, utan jag utmanar läsarna av min blogg. Vågar ni avslöja sju sanningar om er själva? Härmed har ni, kära läsare, blivit utmanade :)
Lycka till!

Mina sju sanningar kommer här:
1. Bland det bästa jag vet är att köra bil och sjunga, samtidigt förstås. Tar emellanåt en extra omväg på vägen hem från jobbet bara för att det så kul.
2. Ljuger uruselt, men gör trots allt försök.
3. Berättar oftast det mesta om mig själv för min omgivning, trots att jag tänkt att hålla vissa saker hemliga.
4. Har ständigt en massa projekt på gång hemmavid, älskar att tänka ut idéer och förbereda dessa, inte lika förtjust i genomförandet.
5. Gillar att munhuggas och småretas men är beredd på samma behandling tillbaka. Det är det som är det roliga, responsen och utmaningen.
6. Älskar att läsa böcker, hittar jag en författare jag gillar läser jag allt jag kommer över av denna författare, så fort som möjligt.
7. Drömmer om att få resa till USA och Australien och resa runt lite grann i länderna

Så där ja, nu vet ni lite mer om mig :) 


Kommentarer
Postat av: Jullan

Kul att du antog utmaningen!:)

2008-11-15 @ 22:35:47
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0