Ännu en bra tv-serie

Sitter just nu och kollar in den tv-serie som kommer som nummer två på min lista över nuvarande favoritserier, där förstås Grey's Anatomy regerar ohotat (hade någon gissat något annat???). Nummer två på listan är faktiskt en spinn-off till Grey's Anatomy nämligen Private Practice. Den är förstås inte lika bra som originalet men den är helt klart värd att se, den gör faktiskt torsdagen en värdig tv-kväll :). Så kan ni se TV400 kolla in den nästa torsdag.

Imorgon är det fredag, tack och lov. Äntligen mer tid att umgås med Troy :)

På lördag ska jag baka pepparkakor och lussebullar. Det är tradition att göra det lördagen vid första advent.

Snart är kvällens avsnitt slut och jag ska gå ut på dagens sista lilla promenad med Troy. God natt allihopa och trevlig fredag i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Jullan

F----N jag som hade tänkt se Private Pratice......och så glömde jag bort det totalt!! Suck!

Får försöka komma ihåg till nästa torsdag....

2008-11-28 @ 08:55:47
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0