Mitt allra första inlägg!

Har funderat jättelänge på att starta en blogg men aldrig riktigt kommit igång. Men nu har jag äntligen fått... ur vagnen och bestämt mig. Jag ska börja blogga. Om vad och vem återstår väl att se. Men jag tänkte iaf låta er ta del av  några av de funderingar, tankar, idéer, planer, drömmar som ständigt snurrar runt i min stackars skalle. Kanske, vem vet, kan jag själv bli hjälpt av detta. Det vore ju allt bra toppen att kunna strukturera upp röran och kanske hitta nya vägar i livet.

Återstår bara, vem är då egentligen denna person med det ostrukturerade virrvarret innanför pannbenet? Ni har säkerligen redan gissat, utifrån namnet på denna blogg, att jag heter Veronica. Jag är 33 år (råkade precis skriva 22, om så ändå vore :)), bor i Sundsvall och pysslar med siffror dagarna igenom. Förhoppningsvis får ni lära känna mig lite närmare här i bloggen under den närmaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0