Middag med jobbet

Ikväll blev vi bjudna på middag på Grankotten av chefen. En kombinerad sommarmiddag före semestern samt "lära-känna-nya-chefen-middag". Jag har alltid tyckt att Grankotten varit exklusivt men efter i kväll är jag inte helt säker på det. Allt på menyn var grillat av olika slag, kändes ganska fantasilöst faktiskt. Som varmrätt valde jag grillad laxfjäril, men den var ganska smaklös faktiskt. Den kändes inte ens tillräckligt saltad. Men vad vet jag? Kanske ska det smaka så? Det kanske är "fiiiint". Men jag tycker inte man ska behöva salta på en fisk extra för att den överhuvudtaget ska smaka något. Kan inte påstå att jag var sådär överimponerad av servicen heller. Det var inte mycket folk där men det tog lång tid ändå. Antagligen hade man dragit ner personalstyrkan till den minimala eftersom man inte väntade någon folkstorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0