Förberedelser inför...

Londonresan. Åkte ut till Clas Ohlson i Birsta efter jobbet för att skaffa något som behövs inför min resa i sommar. Jag gjorde en stor investering på hela 99 kr. Så vad införskaffades då? Jo, en sådan där reseadapter eller resetransformator eller vad den nu kan tänkas heta. Ni vet en sån där liten grej som gör att jag kan använda mina elektriska prylar i England. En sån där pryl man sätter i det engelska eluttaget för att få min kameraladdare (eller något annan pryl som kräver lite el) att passa. Jättepraktiskt!

På vägen till kassan såg jag också något mer som jag kan tänkas behöva i England. Ett paraply. Är inte de brittiska öarna ökända för sitt regn? Inte för att jag kan påstå att det direkt regnat de tidigare gångerna jag har varit där. Senast var det nog nästan värmerekord. Men man man kan aldrig veta. Fast jag hoppas ju givetvis på det absoluta bästa vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0