Tillfälligt hemma

Tog en tur hem idag. Behövde tvätta lite kläder och passade på att ta en tur ut till Birsta. Snacka om fullt med bilar. Och visst blir man så där lite irriterad på alla husvagnar som tar upp en massa plats på parkeringarna. Ja ja, jag vet, man ska vara glad att Birsta drar till sig folk, bra för kommun. Men... jobbigt är det iaf på parkeringarna.

Sitter just nu och väntar på att tvättmaskinen ska tvätta sista tvätten klart. Passar på att kolla in tv så länge. Jag får nästan lite abstinens i stugan med så få tv-kanaler, så väl hemma gäller det att passa på. Kollar just nu på nån slags kocktävling. Av någon konstig anledning älskar jag att se hur det går till bakom kulisserna i ett restaurangkök. Särskilt kul att se när det är den elake kocken, Gordon Ramsey tror jag. Undrar om jag fascineras av kockyrket för att jag är så fullständig värdelös att laga mat :)

Nu kan jag höra att tvättmaskinen börjar att centrifugera så snart bär det av till stugan igen. Först blir det dock ett ytterligare stopp i Birsta, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0