Pumivalpar väntas...

förhoppningsvis om några månader. Mammas hund Viggo fick i måndags dejta en söt liten pumitik vid namn Skrållan så nu är det bara att vänta och se. Tänk om Viggo blir pappa! Jag kan se en skock med urgulliga valpar som alla jagar bilar, tar varje chans att rymma till vatten för att sedan komma upp alldeles leriga :) Skulle vara kul ha köpa en av Viggos valpar men hur ska jag klara av det när jag jobbar dagarna igenom. Kan ju knappast begära att mamma ska ta hand om två "galna" hundar. Men jag vill iaf få möjlighet att se Viggos avkommor innan de säljs. Fast först måste vi vänta och se om det överhuvudtaget blir några valpar. Håll tummarna så att inte Viggo jobbat i onödan (fast han såg nog det inte som det). Kolla in Viggo-bilderna förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0