Det blev inköp...

av en kamera, Nikon D60. Den verkar helt suverän med ett undantag. Medföljande objektiv var inte mycket att hurra för. Precis vad min kusin har kommenterat lite längre ner på sidan. Synd bara att jag läste det idag och inte när jag köpte kameran. Men sånt är livet. Och med tanke på hur usel fotograf jag är så duger säkert detta objektiv tills jag förhoppningsvis börjar lära mig lite. Och då är det dags att börja planera för inköp av ett bättre objektiv.

Men det är iaf jättekul att fota lite. Här är några bilder från en som försöker lära känna kameran. Såga inte bilderna totalt, jag vet, de är inte mycket hänga i granen men det bjuder jag på :)


                 


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköna bilder, de får en att längta till naturen!

2008-07-16 @ 01:44:10
URL: http://overtramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0