På jakt efter badrumsskåp


BJÖRKEN Spegelskåp

ASPUDDEN Spegelskåp

VIKEN Spegelskåp/ 1 dörr+belysning


Det är snart dags för renovering av badrum och det börjar därför bli på tiden att försöka hitta nya badrumsskåp. Åkte ut till Birsta och Bauhaus för att kolla in skåp. De jag kollade på kostade ca 4000 kr och uppåt. Men jag känner mig snål och tycker det är lite för dyrt. Och jag inte helt säkert om dessa skåp är så mycket snyggare än de billigare. Ska jag vara helt ärlig såg jag inte ett enda som kändes så där helt rätt oavsett pris. De såg tråkiga ut helt enkelt. Och om nu alla verkar tråkiga då kan jag ju lika bra satsa på det billigare. Ovan är de snyggaste från Ikea för riktigt skapliga priser. Vad tycker ni, är de alldeles för tråkiga? Kan meddela att badrumsväggarna kommer att bli vita. Blir det då för vitt med vita skåp? Eller räcker det med att bryta av med någon läcker färg på handdukar och annat pynt? Tar tacksamt emot alla förslag på badrumskåp. Observera att mitt badrum är litet, inte större än fyra kvadrat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja faktiskt, kan de inte bara fixa till deras jäkla problem någon gång? =/



Hur gör man för att få meny under headern så där?

2008-08-19 @ 09:01:46
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0