Måste sova mera

Idag fick jag mig faktiskt en tankeställare. Jag måste absolut börja sova mera. Fem timmar i snitt per natt räcker tydligen inte. Och i natt blev det än mindre. Somnade väl runt halv två på natten och hade ställt klockan för att stiga upp halv fem för att hinna jobba ikapp lite innan jag gick till jobbet (skulle egentligen behövt jobba längre kvällen innan men ville ut och njuta av det vackra vädret). Och hela dagen idag har jag kännt mig illamående och vissen. Och på eftermiddagen blev det allt värre med yrsel tills jag knappt visste vad jag hette. Kroppen värkte och det kändes som allt bara la av. Åkte därför hem lite tidigare från jobbet (vet knappt hur jag lyckades köra hem) och väl hemma somnade jag i stort sett omgående och sov i ett par timmar. När jag väl vaknade kändes allt bra igen, och jag som nästan hade tänkt skriva testamente :). Min slutsats, för lite sömn är inte bra för kroppen och jag måste bättra mig. Snart midnatt och jag sitter fortfarande här. När börjar bättrandet kan man fråga sig? Skärpning Veronica!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0