Lite havsluft...

får en verkligen att piggna till. Och det behövdes verkligen. Det blev inte många timmar sömn i natt. Kom hem halv tolv på kvällen och var på jobbet igen halv sex i morse. Trots trötthet kände jag för att åka ut till Åstön och fotografera lite efter jobbet. Det kändes nyttigare än att slöa hela kvällen framför tv:n (vilket jag förstås gör nu). Vet inte om bilderna blev så där jättebra men det var tur att det inte var någon annan där med en kamera. Vilken bild de skulle ha fått iså fall. Jag skulle klättra över några stora stenar för att ta mig ner till vattnet men givetvis så stöp jag. Jag föll rakt ner mot en sten, med kameran hängande runt halsen kämpande för att rädda den. Jag klarade kameran med bara en liten stöt mot stenen och den fungerade precis som vanligt efter det, tack och lov. Gick lite värre för mig. Som tur är inga skador som kräver besök på akutmottagningen, men jag lär nog vara ganska blå på benen i morgon och antagligen med värk i tummen och tumgreppet på högra handen. Och av erfarenhet vet jag att ett fall oftast också för med sig nacksmärtor eftersom jag tog emot mig när jag föll. Men sammanfattningsvis måste jag nog säga att jag hade ganska tur ändå, det kunde ha slutat mycket värre för mig och kameran.

Väl hemma njöt jag av två avsnitt av Project Runway. En otroligt bra serie eller dokusåpa eller vad det nu är. Önskar verkligen att man hade lite talang åt designhållet. Det verkar så kul. Men tyvärr... Inga talanger över huvudtaget. Bara en vanlig tråkig medelmåtta : ( Självömkan, självömkan...


Kan hända kommer det bilder från Åstön snart. Det beror väl förstås lite på hur de ser ut. Vi får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0