Idag har jag varit jätteduktig...

och jag är så stolt över mig själv :). Efter en lång tid av träningstorka, vi behöver inte gå in på hur lång torka, så åkte jag till Friskis & Svettis idag och införskaffade ett jympakort. Och framför allt så det blev ett träningspass efteråt och det var faktiskt jättekul att träna igen. Jag kan inte förstå att jag skriver det här men det är faktiskt den absoluta sanningen. Jag känner mig verkligen motiverad och hoppas bara att det håller i sig, men det känns som det faktiskt finns möjligheter att det skulle kunna tänkas göra det. Toppen eller hur? Körde ett startpass, tror det hette så, eftersom jag är så otroligt ringrostig och med en kondition som inte är så där direkt i toppform, snarare tvärtom och det här passet är tydligen för sådana som mig. Men i fortsättningen ska jag nog hålla mig till lite tuffare pass, till en början bas och för att sedan förhoppningsvis avancera till medel :). Startpasset var kanske inte så där jätteutmanande konditionsmässigt. Men det var som sagt kul att träna iaf.

Måste erkänna att vara tillbaka på Friskis & Svettis efter ett antal år på ett gym i stan så kändes det som att komma hem. Det är bara att medge jag är en Friskis & Svettis människa och jag är numera stolt över det.

Idag ligger Friskis & Svettis som nummer ett på min lista :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0