I kväll har jag varit jätteduktig :)

Kom hem från stugan vid halv nio tiden i kväll och ni kan aldrig gissa vad jag gjorde. Helt otroligt faktiskt! Iaf för mig, men knappast för andra :). Jag lagade mat, två rätter t o m, så att jag har något att ta med till jobbet för lunch i veckan. Börjar liksom bli less på alla sallader och mackor från Statoil. Och inte nog med min matlagning, jag bakade också. Det var evigheter sedan jag bakade sist, jag har faktiskt aldrig bakat i min nya spis som jag köpte i maj. När jag tänker efter har jag nog inte bakat sedan till julen. Hursomhelst, jag bakade iaf muffins med röda vinbär i. Jättegoda faktiskt, men inte särskilt vackra måste jag medge. Tror jag ska skaffa såna där muffinsformer som man kan återanvända om och om igen, ni vet sådana där fyrkantiga former med runda hål för varje muffins (jag vet, dålig beskrivning, men ni får helt enkelt använda fantasin). Jag inbillar mig att muffinsen (heter det så?) blir snyggare i sådana.

Nej, nu är det dags att knyta sig. Skulle vara skönt att vara lite piggare än vanligtvis en måndagmorgon. God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0